خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,بین الملل
روح‌الامینی:

رهبری بر رعایت تقوای سیاسی و دقت در اظهار نظرها تاکید کردند

نماینده اسلامشهر،تهران،ری،شمیرانات و پردیس در مجلس دوازدهم گفت: رعایت آداب نمایندگی و لزوم دقت در اظهار نظرها از سوی نمایندگان برای رهبری یک دغدغه بود و شاید لازم باشد آیین نامه مجلس به نحوی اصلاح شود تا سخنان نا ثواب برخی از همکاران به پای کل مجلس نوشته نشود.

عبدالحسین روح‌الامینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیانات امروز رهبری در جمع نمایندگان، گفت: گرچه این دیدار با کمی تاخیر به دلیل مسائل داخلی کشور و انتخابات رخ داد اما برای همه نمایندگان جدید راهگشا بود و تاکید ایشان بر لزوم همکاری با دولت از نکات ویژه آن بود.

وی افزود: معرفی شاخص ایمان، امیدبه آینده، پاکدستی،صداقت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب تا بن دندان از شاخص‌های مورد تاکید رهبری برای معرفی کابینه جدید بود و امیدواریم دولت به این نکات توجه کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس در مجلس دوازدهم،گفت: شنیدن صدای واحد و هماهنگ از ارکان نظام و رعایت امنیت روانی مردم و ممانعت از متشنج شدن افکار عمومی از دیگر نکاتی بود که به نظر برای نمایندگان یک آزمون مهم در جهت ایفای سوگند نمایندگی و تبعیت از رهبری محسوب می شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت تقوای سیاسی تصریح کرد: رعایت آداب نمایندگی و لزوم دقت در اظهار نظرها از سوی نمایندگان برای رهبری یک دغدغه بود تا باعث نشویم فضای کشور دچار تشنج شود و به نظر می رسد برخی نمایندگان نسبت به این مهم کم توجه هستند.

سراج ادامه داد: شاید لازم باشد آیین نامه مجلس به نحوی اصلاح شود تا سخنان ناثواب برخی از همکاران به پای کل مجلس نوشته نشود و ضمن دعوت مراقبت جمعی در مجلس شاید لازم باشد سازوکارهایی در هیئت نظار بر رفتار نمایندگان به طور تدوین شود که از همین ابتدا حیثیت و مجلس صیانت شود و ما با اظهارات خود باعث ایجاد تشنج در جامعه نشویم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380752
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار